Polonez Caro 1.9 Diesel to porażka - MotoBieda

Motoryzacja

Polonez Caro 1.9 GLD to totalna porażka. Nie ratuje go nawet nie najgorszy diesel pod maską. Wyniki konkursu z poprzedniego odcinka - pod koniec filmu.

Z silnikami VW to oczywiście 125p, nie 126p.
Link do keszbeku: mubi.pl/MotoBieda

Fanpej: MotoBieda/
Obrazki: motobieda

Film powstał we współpracy z Mubi.pl

Komentarze

  • Adam Prochera
    Adam ProcheraDzień temu

    xD te intro...

  • maj ltd
    maj ltdDzień temu

    Motobieda były 125p z silnikiem golfa I 1,6 d. powstał też prototyp malucha 126 p z silnikiem od minikoparki komatsu.

  • Artur9067
    Artur90677 dni temu

    a to cacko ma dwumas ;)?

  • Adam Kornacki
    Adam Kornacki10 dni temu

    Polonez w deislu . Gdzie my żyjemy

  • Az-Lab Studio Pasja połączona z precyzją
    Az-Lab Studio Pasja połączona z precyzją12 dni temu

    Musiałem :) plclip.info/show/g5yIynbNpJDesWE/wideo :P

  • Cezary Wilczyński
    Cezary Wilczyński13 dni temu

    Po obejrzeniu tego odcinka rozważam zakup takiego poldka (no może nie w dizlu) na pierwszy samochód :)

  • Cezary Wilczyński

    Cezary Wilczyński

    13 dni temu

    Zwłaszcza że clarkson też go nie lubił

  • Arcadio Loganoff
    Arcadio Loganoff15 dni temu

    Dokładnie z 8 lat temu miałem Poloneza 16 GL i wracaliśmy z Sylwestra było minus 10 rozgrzałem auto do 90 stopni żeby dziewczynami nie zmarzła i nie zmarzła tylko dlatego że miałem takie radzieckie i jeszcze schematy pod zapalniczkę które były podłączone w zaślepki przy skrzyni biegów które podgrzewane siedzenia tak plecy i dupę było coś takiego A na to wszystko miałem pokrowce a w samochodzie nie dało się przy minus 10 i prędkości powyżej 80 km przy do grzanym silniku osiągnąć więcej niż plus 2 stopnie ludzie przecież to jakiś koszmar

  • Jarek Misztal
    Jarek Misztal16 dni temu

    Chłopie takich polonezów w swoim życiu miałem kilka i na żadnego nie mogę nic powiedzieć ,na jednym z takich zrobiłem 160tys a w sumie plotek miał przejechane 260 tys bez remontu silnika,gdybyś w tamtych czasach miał lat np:20 i było by Cię stać na takie coś to byłbyś bardzo szczęśliwy, widzę że w epoce poloneza to Ty waliłeś w pieluchy lub w ogóle nie było Cię na świecie,łatwo teraz po tylu latach krytykuje się takie auto z dawnych lat

  • Sramnacovid Sramnarzád
    Sramnacovid Sramnarzád18 dni temu

    Nazywam się Roman pochodzę z opolskiego i powiem tak w naszej rodzinie były polonezy od zawsze nawet diesel jak dbasz tak masz my jeździliśmy poldkiem do Niemiec nigdy nie zepsuł vsie w trasie oprusz rdzy która to zjadała poldka reszta była ok więc przestań srac w Polskie gniazdo bo nie ma większej korwy niż taka która pluje w swoje gniazdo

  • MungaBunga
    MungaBunga19 dni temu

    Daj kurwie miodu

  • London Rider M
    London Rider M20 dni temu

    Jakieś 20 lat temu jeździłem służbowo krótkim Truckiem 1.9D z budą. To było niebezpieczne dla życia, dopóki nie spróbujesz, nie dowiesz się co to jest dramat i tragedia. Przy tym zwykły Caro 1.6GLE był wygodnym i bezpiecznym samochodem. Pewien były pracownik FSO opowiedział mi taką anegdotę dającą pojęcie o jakości pracy i organizacji w FSO: kiedy pojawiło się Daewoo, zaczęli od powieszenia na ścianie tablicy z konturami narzędzi, na której te narzędzia miały wisieć na swoich miejscach. Dzięki temu zmianowy nie musiał przez godzinę albo dwie liczyć i szukać narzędzi po hali. Jeśli brakowało np. młotka, to na tablicy było od razu widać. Czas odkładania i sprawdzania narzędzi skrócił się do 10 minut.

  • Szymek
    Szymek20 dni temu

    Kolo podbija swoje zbolałe ego wyrzugując się na te zyebane auta... tak są zyebane bo nigdy nie miały być nie zyebane bo robiono je z goowna pierwszej kategorii... no i co z tego? Tyle wartości w tych recenzjach co w kopaniu leżącego. Trzeba zakopać tą nazwę FS(zł)O definitywnie pod ziemią i zalać betonem oraz wreszcie ZAPOMNIEĆ. Stracony czas na oglądanie tego... filmiku.

  • Marcin Morawski
    Marcin Morawski22 dni temu

    Były ośrodki rozwojowe FSO, a ludzie spędzali w nich całe życie zawodowe. A efektem ich pracy były takie wynalazki i zero rozwoju auta na bieżąco, przez dekady, choćby w kwestii poprawy jego licznych wad. Ciekawe co ci ludzie robili w tych ośrodkach tyle lat, że nic dobrego nie trafiło na drogi....

  • Krzysztof Wisniewski
    Krzysztof Wisniewski23 dni temu

    Wszystko ok ale bez epitetów proszę

  • Krzysztof Wisniewski
    Krzysztof Wisniewski23 dni temu

    Jeździłem takim i było ok 👍👍👍

  • Oj Tam
    Oj Tam23 dni temu

    z tym marnym ogrzewaniem proponuję jeszcze wziąć pod uwagę wiek samochodu, tj. zawalona nagrzewnica, przez którą niewiele przepływa

  • Norbert Walega
    Norbert Walega23 dni temu

    Taki ciezki silnik powinien byc z tylu mialo tak byc ale po co cos robic kielich do skrzyni i wal po najmniejszej lini oporu ! I sa tego efekty !

  • Adam Forest
    Adam Forest27 dni temu

    jestem tutaj nowy ... to przeklinanie to standard na tym kanale czy przypadek ?

  • Wojtek Siatrak
    Wojtek Siatrak28 dni temu

    Musisz tak przeklinać?

  • Krystian Prokosa
    Krystian Prokosa28 dni temu

    twoja przesadna wulgarność jest często nieuzasadniona i być może uważasz , ze to kogoś bawi , ale w rzeczywistości jest to żałosna próba zwrócenia na siebie uwagi .. patologia językowa , pasuje do twojego image ..który jest z pogranicza ludzi z epoki brązu i menela , który spi po rowach .. Twoja niesamowita pasja do aut z prl i spora o nich wiedza , która podzielam nawet tu nie pomoże... wole od Ciebie nawet drewnianego jak Pinokio Patryka Mikiciuka - on pełna profeska

  • Krzysztof Ligęza
    Krzysztof Ligęza29 dni temu

    Miałem okazję takim jeździć. Silnik nawet daje radę tylko trzeba deptać. Reszta to rzeczywiście dramat

  • Ja Ja
    Ja JaMiesiąc temu

    Jaki ten gosc jest madry wszystko do dupy, dziadostwo itd syrata czadu na ogladanie

  • Gabriel Budzyniak
    Gabriel BudzyniakMiesiąc temu

    Jest różnica między VW Phaetonem a Polonezem niestety :(

  • siwyalf
    siwyalfMiesiąc temu

    Zapomniales o silnikach 1.6d i td z passata w 125p i poldku. Btw to nie hak holowniczy a ucho holownicze ;) Dzwiek przy maksymalnym skrecie jest spowodowany tym, ze trzymajac kiere skrecona do oporu znika luz z przekladni kierowniczej i drgania z silnika przechodza przez bude na kolumne kierownicza. Cala tajemnica. Tam nic sie nie opiera o silnik ...

  • bluested1
    bluested1Miesiąc temu

    Kolego to, ze Polonez to wielka kicha to wszyscy wiemy nawet ci którzy go nie mieli Tylko sposób w jaki prowadzisz ten program z tym słownictwem to jakość twoich filmów jest równoznaczna z tym Polonezem .

  • hjjiihbn cffggghhj
    hjjiihbn cffggghhjMiesiąc temu

    A ja mam to w dupie

  • Jan Lewian
    Jan LewianMiesiąc temu

    4:50 to jest złącze diagnostyczne :)

  • Michałek g2016
    Michałek g2016Miesiąc temu

    8:05 nie mieli w FSO obrotomierza z mniejszą skalą obrotów na diesle, ale wszystkie benzyniaki mają obrotomierz

  • Jas Fasola
    Jas FasolaMiesiąc temu

    Widziałem to kiedyś naprawiałem ale chyba silniki 1.6 citroen tak mi się coś kojarzy generalnie jak w traktorze i wersja ta jak karetki wtedy były.

  • Jas Fasola

    Jas Fasola

    Miesiąc temu

    Ale napewno to nie był atu plus

  • Heniek Ochotny
    Heniek OchotnyMiesiąc temu

    Patrzę i widzę że Jezus przesiadł sie z osiołka do poloneza i bluzga na prawo i lewo bo nie wie gdzie to ma ogon a gdzie głowę . Takie filmiki są bardzo przydatne dla tych którzy z braku innych problemów zastanawiają się czasem dlaczego zachód nie chciał licencji na żadne nasze auto a już szczególnie na Poloneza . Patrząc dzisiaj z perspektywy czasu nie trzeba być znawcą tematu motoryzacji żeby stwierdzić że byliśmy sto lat za zachodem i to pomimo tego że kupowaliśmy zachodnie licencje . Dla szukających przyczyny takiego stanu rzeczy i ogromnej degrengolady w branży motoryzacyjnej PRLu mam dwa że tak powiem wyjaśnienia , pierwsze no parafrazując naszą specjalistkę od klimatu (Bieńkowska) to sorry ale takie mieliśmy powojenne realia i tu możemy wpakować wszystko , brak kadr technicznych wszak inteligencja była w czasie wojny niszczona szczególnie przez niemców , brak zniszczonego i rozkradzionego przemysłu , ale najgorsza była bratnia opieka ZSRR - zostawmy to jednak bo równie ważny jest drugi powód , otóż totalny brak konkurencji na rynku samochodowym bo zwyczajnie nawet na najgorszy motoryzacyjny szajs czekało się w kolejce i to czekało długo i jakby wypuszczono Poloneza z napędem na pedały tak jak w rowerze to to też by się sprzedało tak więc motywacja producentów samochodów była żadna tym bardziej że fabryki były państwowe i decyzje podejmowano odgórnie a gdzie był szczyt tej góry to do dziś nie wiadomo na pewno . Dorastałem w tamtych czasach i wówczas zakup nowego malucha czy poloneza cieszył o wiele bardziej niż dzisiaj kupno jakiegoś Niemca czy Francuza , oglądając filmik dorosłego faceta który pie....li trzy po trzy o czymś co już w momencie wyprodukowania było przestarzałe ! a co dopiero teraz gdy rynek rozsadza dostępność wszystkiego i tylko brak kasy sprawia że nie kupujemy nowego auta w zależności od pory roku to ciśnie mi się jedna myśl - NO TO TOŚ Q RWA AMERYKĘ ODKRYŁ

  • Jakub2020
    Jakub2020Miesiąc temu

    Ale maszynka ;))

  • Jakub2020
    Jakub2020Miesiąc temu

    Polonez kurde nie wiedziałem że diesel był

  • Anas Lex
    Anas LexMiesiąc temu

    Zimne powietrze otwierasz na 1/3 a ciepłe na 1/2. Do tego wentylator przyciskiem na jakieś 50% i jest dobrze. Ja jeżdżę dieslami (Mam już dosyć, ale taksówka i jebać hybrydy) od kiedy pamiętam i coś o grzaniu się nauczyłem. Poloneza planuje kupić i zastanawiam się czy właśnie tego gówna na gnój nie wziąć i założyć turbo.

  • Bombki Szklane
    Bombki SzklaneMiesiąc temu

    "W dieslu" - naucz sie mówic

  • kamaz231
    kamaz231Miesiąc temu

    Panie MotoBieda, spokojnie mógłbyś podkładać głos Anusiaka we "Włatcach Much". Pozdrawiam i czekam na film z BMW e32

  • Marek Osowski
    Marek OsowskiMiesiąc temu

    Poco robisz film o polonezie jak ich niema 30lat na drogach .a wktuórym roku będzie film o passacie z2002r obstawiam 2030r

  • Marek Osowski
    Marek OsowskiMiesiąc temu

    Porównuj go do golfa 1 2 a nie do Passata CC a co do silnika to najlepszy jaki był w polonezach

  • Eliza Oz
    Eliza OzMiesiąc temu

    Żal cię słuchać irytujesz bardziej niż taczka bez powietrza.

  • Marek Marco
    Marek MarcoMiesiąc temu

    Moto Bieda popyerdala tym wynalazkiem w miejskiej dżungli , że nawet Kimi Räikkönen mógłby wybałuszać ślepia z podziwu 💪💪🤦

  • zx9rmassey
    zx9rmasseyMiesiąc temu

    Miałem takiego ,silnik nawet bardzo dobry,reszta szmelc, skrzynia remontowana ,wał co 20000km robiony,most zaczął wyć i opchnołem go. Aa jeszcze o zapiekających hamulcach .

  • Gruby groove
    Gruby grooveMiesiąc temu

    No ale tak z w twojej ocenie. Gorzej było nieść krzyż czy jeździć polonezem?🤔

  • Marek Chlopik
    Marek ChlopikMiesiąc temu

    Biedny jest twój język.

  • Wojciech Konieczny
    Wojciech KoniecznyMiesiąc temu

    Mój dziadek miał Poloneza Caro GLD 1.9 z 1996 roku od nowości i wszystkie fakty się zgadzają, prócz jednego - obrotomierza - był obrotomierz w bogatszych wersjach, obrotomierz był dokladnie ten sam co do wersji benzynowej (FSO się nie chciało nawet go wyskalować).

  • JDMgaragePL
    JDMgaragePLMiesiąc temu

    Japierdole ha tfu na dizla Ma byc ogień benzyna LPG gli kurwa fso potynga A nie jakies 1.9 chuje muje dzikie wensze

  • kamska
    kamskaMiesiąc temu

    To jest prawdziwy redaktor, ma szczotke druciana w plecaku :). nie pytam do czego :)

  • antek 123
    antek 123Miesiąc temu

    nie zgadzam się z ta krytyka "bo polskie". Lata 90te były ciężkie dla polskiego przemysłu, bo do rzadzenia i kierowania zakładami wzieła się zgraja liberałaów dażaca do zaorania polskiego przemysłu, to dzięki wysiłkowi prawdziwych patriotów polska gospodarka przeżyła ta terapię szokowa

  • Adrian Jankowiak
    Adrian JankowiakMiesiąc temu

    Czemu obrotomierzy nie instalowano przy dieslach?

  • Przemek M
    Przemek MMiesiąc temu

    citroen c15 był szybszy bo miał napęd na przód. Napęd na tył jaki fajny by nie był generuje straty moc na przeniesieniu mocy

  • Marcinzabrze
    MarcinzabrzeMiesiąc temu

    Co wy wiecie o osiągach, ja mam wolnossące XUD w Ducato, to dopiero jazda, do setki 1,5 tygodnia a V max 122km/h i hałas przekracza próg bólu. Ale musze przyznać że po 3 minutach leci ciepłe powietrze z nawiewów, a po 10 minutach jest żar.

  • sl sl
    sl slMiesiąc temu

    Witam jakbyś określił i opisał w Motobiedzie(: samochód marki Renault Espace 3 z 1998roku 2.0 benzyna 140ps .

  • Mati film
    Mati filmMiesiąc temu

    Chujnia

  • mati891
    mati891Miesiąc temu

    MotoBieda aka MotoMasochista

  • Hellis
    HellisMiesiąc temu

    To FSO miało inżynierów?

  • Adam Mechanik-Rolnik
    Adam Mechanik-RolnikMiesiąc temu

    Były jeszcze polonezy z silnikiem rover 1.3 103km

  • Żeńca
    ŻeńcaMiesiąc temu

    siła to jest moc

  • OBSERWATOR OKOLICY
    OBSERWATOR OKOLICYMiesiąc temu

    TEN POLONEZ JEST WYSTAWIONY NA OLX ZA 3500 ZŁ

  • W Dogg
    W DoggMiesiąc temu

    16:43 i nagle z kabiny tego poldka wszystkie mijane na parkingu ulepy z niemiec stają się zajebiste

  • Jarek Błuszko
    Jarek BłuszkoMiesiąc temu

    Większego bałwana nie widziałem nie masz zielonego pojęcia o autach z tantych czasów.

  • grzechu wozniak
    grzechu wozniakMiesiąc temu

    Spróbuj przetestować Seata cordobę 1 super silniki miały i się nie psuły proszę sam taki mój tato miał 12 lat temu takiego Seata 1,4 clx

  • Kamil Wójcik
    Kamil WójcikMiesiąc temu

    Mieliśmy takie poloneza katowalem go jak chodziłem do gimnazjum odpalał na dużym mrozie bez problemu i nawet dobrze chodził

  • Tito
    TitoMiesiąc temu

    Aaaaa Tam pierdolenie . Jechalem od siebie z Poznania do Koszalina Zima ,polonezem I w srodku mialem chyba z 25 stopni Jak nie wiecej . Wiec bylo goraco. Wiec nie rozumiem ze tobie nie grzeje . Ale okej.

  • norbert piotrowski
    norbert piotrowskiMiesiąc temu

    Taki silnik występował w peugeocie 405 gld oraz w kombajnie clasa

  • Sławomir Majak
    Sławomir MajakMiesiąc temu

    Nie robili Poloneza z dieslem podk koniec lat 80-tych??

  • Olek Rahmel
    Olek RahmelMiesiąc temu

    Jeżdżę takim w wersji Truck-jestem pierwszym właścicielem.(ma oryginalne 88 tys przebiegu) Motobieda nie powiedział o : 1.Ten silnik na zimnym rozruchu potrafi...zabić drganiami: nic niw widać we wstecznych lusterkach bo...takie są drgania. 2.Z tym nawiewem coś ma schrzanione: może ma zapowietrzoną chłodnicę (zdarza się przy nie umiejętnej wymianie płynu chłodzącego) 3.wersja z obrotomierzem to była wyposażenie LUX 4.początkowo w truckach dieslach nie było wspomagania-to dopiero był hardcore-siłka darmowa szczególnie przy załadowanej pace 5.(Dla młodszych widzów): Polonez nie miał: ABS, ASR i innych 3 literowych systemów Polonez miał: napęd na tył

  • Marcin Kaluga
    Marcin KalugaMiesiąc temu

    Co on gada nie było lepszego silnika w polonezie ja mam poloneza trucka z tym silnikiem i po roku czasu stania nie widziałem lepszego silnika żeby tak pracował i w tym silniku nie ma się co zepsuć

  • Damian trg
    Damian trgMiesiąc temu

    Mistrzowska recenzja

  • Mateusz Kilichowski
    Mateusz KilichowskiMiesiąc temu

    Diesel lepszy

  • MartinIRL
    MartinIRLMiesiąc temu

    Btw: Szybszy montaż na żywo i szybsza kasiorka. Zresztą to czytanie z kartki w niektórych filmach nudziło. Na żywca lepiej, widać że człekopodobny to robił, tak jak z dieslami w maluchach :)

  • MartinIRL
    MartinIRLMiesiąc temu

    Na takiej chujozie zdawałem prawko w 1996 roku w WORD w Radomiu

  • kws891
    kws891Miesiąc temu

    Spierdolonez w gnoju. XD

  • Klaudiusz Cieslar
    Klaudiusz CieslarMiesiąc temu

    Idioto ciesz się że stać Ciebie na takie auto.

  • ....m
    ....mMiesiąc temu

    W 2002 r miałem 1.5 GLE + LPG to było totalne dno... Kumpel zaś miał 1.9 GLD zajebiście zadbanego i był całkiem spoko w porównaniu do mojego szrota. Jechaliśmy nim kiedyś 150 km/h, zbierał się lepiej od mojego, ogrzewanie działało zajebiście i palił 6 litrów opałù. Na czasy kawalerskie był wystarczający.

  • Jan Kowalski
    Jan KowalskiMiesiąc temu

    Ooo kurwa ale ty jesteś męski

  • cmaz szok
    cmaz szokMiesiąc temu

    dawaj znizkie ty gruby jezusie

  • Jaguar
    JaguarMiesiąc temu

    Oh God jaki ty piekny siedzisz na gwozdziu i tylko placzesz. Kup sobie Ferrari i przestan plakac

  • Wiktor 84
    Wiktor 84Miesiąc temu

    Polonez to stylistyka końcówki lat '70 i lata '80..jak by taki golf jedynka albo dwójka lub inne z takich lat.. były lepsze i ładniejsze..!!??? Gościu ma czego się czepiać..7 lat mieliśmy w rodzinie..może to mercedes nie był ale ekonomicznie się lepiej wychodziło nisz obecnie na tych bitych śrupach ze zachodu europy które jak kaczą 15 - 20 lat to połykają kupę kasy czego pozornie nie widać..

  • mwk1
    mwk1Miesiąc temu

    MotoBieda. Zaraz na początku lat 90. mój stary zrobił ze szwagrem mechanikiem lepszego swapa. Wzięli Carusa i wdupcyli do środka motor diesel 2,1 z Renault Trafic 1 :-) Działało zajebiście i z tego co pamiętam nawet szanowali za osiągi, ale... niestety, ciągle coś się sypało ze strony FSO i chłopy więcej czasu spędzili obok aniżeli w samochodzie. Niemniej jednak silnik przeżył Poldka i podobno potem jeszcze służył komuś w jakimś innym aucie, HAHA! Pozdrawiam ;-)

  • Halt Hammerzeit
    Halt HammerzeitMiesiąc temu

    Zgaduję hasło z tablicy rejestracyjnej - Pijak!

  • korqe yotu

    korqe yotu

    Miesiąc temu

    A no życzywiscie xd kurwa

  • Mrówa AL
    Mrówa ALMiesiąc temu

    Takie joby ślesz, chłopie, narzekasz ... A kurwać wiedz, że w realiach soc-debilizmu my po prostu NIE MOGLIŚMY niczego innego zbudować bo a to się towarzysze radzieccy nie zgadzali i srali sie o każdy przejaw naszej pomysłowości, a to rodzima agentura przy korycie skutecznie dbała i nadal dba, żeby polska myśl techniczna zbyt wysoko się nie wzniosła, a także dupki z zachodu nie chcieli nam odsprzedawać na licencjach swych nieco przestarzałych technologii, żebyśmy mogli sobie tu, u nas przebój rynku z nich zrobić.

  • ro ku
    ro kuMiesiąc temu

    Miałem kilka przerabianych 2.0 , w tamtych czasach chodziło to dobrze. Z tego co pamiętam Polonez z citroenem 1.9 diesel jeżdził bardzo dobrze /mówimy o czasie ponad 20 lat temu/. Masa taksówkarzy kupowała te samochody do czasu ,kiedy je montowali. Palił mało robili po 500 tys i gonili bez bólu na giełdzie. Był bardzo poszukiwany idobre miał recenzje . Prowadzacy wtedy był w pampersie i co z tej pozycji może wiedzieć o tym samochodzie . NIC! WYBIJAM SIE Z TĄD I JUZ NIE ZAGLĄDAM. A co do foteli zapanowała taka opiniea że w wygodnych łatwiej zasnąc za kierownicą. Także to pierdolenie mnie rozwala.

  • Karol Iwicki
    Karol IwickiMiesiąc temu

    A że tak z innej beczki.. co polskim Polskim Fiatem?

  • JJ '82
    JJ '82Miesiąc temu

    Paaaanie, pamiętam jak w latach 90-tych właściciel lokalnej knajpy (a właściwie miejsca, gdzie można było dostać alkohol, bo już o spożyciu w takich warunkach ciężko było mówić) kupił nówkę sztukę Poloneza z zestawem Oricari. Motywował to tym, że za tą kasę miałby wprawdzie używkę Mercedesa, ale przecież zaraz by go ukradli. A Poldek to Poldek, a do tego nowy i też wsiadasz i jedziesz :P. 7:00 - chyba w gorszych siedzeniach jak w MB z lat 80-tych nie siedziałem.

  • Michał Soszynski
    Michał SoszynskiMiesiąc temu

    125p z VW 1.6 D

  • Sebastian Szefer
    Sebastian SzeferMiesiąc temu

    Patrząc na deskę rozdzielcza już widać na czym wzorował się Mercedes ze swoim S-Klass W220/221 (czy jak się to tam nazywało) z asymetryczna centralna konsola

  • bartek
    bartekMiesiąc temu

    A co ty mi tu panie pierdolisz ze ten dizel vm motori beznadzieny? Miałem go w ldv maxus, natłukłem nim przeszlo 300 tys km bez zadnej usterki i tłukłbym dalej gdyby buda się nie rozpadła :D

  • Leśny Ludź
    Leśny LudźMiesiąc temu

    Poloneza caro kupi, ten co jest naprawdę głupi!

  • Łukasz Zwoliński
    Łukasz ZwolińskiMiesiąc temu

    Ta listwa pod drzwiami to miała chronić dolne krawędzie drzwi przed uderzeniami wszystkiego co z kół wylatuje a co za tym idzie zapobiegać korozji w tym miejscu. Czy pomogło... chyba pomogło w porównaniu do wąskiego Caro gdzie drzwi już po roku ruda brała :D

  • Arek M
    Arek MMiesiąc temu

    a ja tam lubię Poloneza i chuj

  • Łukasz Oli
    Łukasz OliMiesiąc temu

    125p były 1.6 diesel owszem, było ich wyprodukowanych 100 szt.

  • Ojciec Chrzestny
    Ojciec ChrzestnyMiesiąc temu

    Jebac Jarocin

  • Kufcio
    KufcioMiesiąc temu

    Podsufitka wygląda jak by tam kurwa wędzarnia w środku była xd

  • Maniek Bugieda
    Maniek BugiedaMiesiąc temu

    Cóż za wyszukane słownictwo, słabo się to ogląda.

  • Tomek Tomasz
    Tomek TomaszMiesiąc temu

    Witaj.Nie zawszę z Tobą się zgadzam,ale w większości masz rację.Uwazam , że jakbyś otworzył muzeum gratów co Ty na to?

  • Halford 666
    Halford 666Miesiąc temu

    Te gówno zamiast obrotomierza ma ci przypominać czym jedziesz.

  • Janusz Jotgie
    Janusz JotgieMiesiąc temu

    No tak, ale to auto ma 35 lat!

  • Hrabio Hrabiunio
    Hrabio HrabiunioMiesiąc temu

    dziadu nie rob wiecej filmów

  • Diorix diorix
    Diorix diorixMiesiąc temu

    Pierdolisz jak ...... Dzieciaku. Co ty wiesz o FSO i o tamtych czasach. VW i inne z tamtego okresu też miały podobne wady. I nie bluzgaj dzieciaku .

  • EEM 9
    EEM 9Miesiąc temu

    W końcu, kurwa! Już wiem skąd znam oczy Motobiedy! On jest męskim odpowiednikiem Britney Spears z czasów Baby One More Time! Kropla w kroplę :D

  • Qwerty
    QwertyMiesiąc temu

    Nie da się oglądać tego jak co chwilę musisz przeklinać jakbyś miał mega ubogi słownik. Naucz się człowieku i mych słów bo wieje patologią.

  • Grzegorz Przygoda
    Grzegorz PrzygodaMiesiąc temu

    Jesteś brudasem czuchruchem dresy na mieście mówią że ten polonez jest cudem technologicznym na jego część powstał utwór " Prodigy - Diesel Power " plclip.info/show/p2im1n-_i67Tl5g/wideo :XD

Kolejny